Музичний керівник
Музичний керівник
Олійник Лариса Олександрівна
Працюю на середніх та старших групах нашого садочка. Впроваджую в своїй роботі поєднання українських народних скоромовок, забавлянок, поспівок, пісень з технікою body percussion, на національному матеріалі; втілюю орфівську концепцію; логоритмичну триаду: музика-слово-рух; мнемотаблиці; активне ритмо-слухання; ритмомузикування.
Завдання музичного виховання у дитячому садочку
- Виховувати любов та інтерес до музики. Тільки розвиток емоційної
чутливості та сприйнятливості дає можливість широко використовувати
виховний вплив музики.
- Збагачувати враження дітей, знайомлячи їх у виразно організованій системі
з різноманітними музичними творами і використовуваними засобами
виразності.
- Залучати дітей до різноманітних видів музичної діяльності, формуючи
сприйняття музики і найпростіші виконавські навички в області співу,
ритміки, гри на дитячих інструментах. Знайомити з початковими елементами
музичної грамоти. Все це дозволить їм діяти усвідомлено,невимушено,
виразно.
- Розвивати загальну музикальність дітей (сенсорні здібності, ладовий слух,
почуття ритму), формувати співочий голос і виразність рухів. Якщо в цьому
віці дитину навчають і долучають до активної практичної діяльності, то
відбувається становлення і розвиток усіх його здібностей.
- Сприяти початкового розвитку музичного смаку. На основі отриманих
вражень і уявлень про музику проявляється спочатку виборче, а потім
оціночне ставлення до виконуваних творів.
- Розвивати творче ставлення до музики перш за все в такій доступній для
дітей діяльності, як передача образів у музичних іграх і хороводах,
застосування нових поєднань знайомих танцювальних рухів, імпровізація
поспівок. Це допомагає виявленню самостійності, ініціативи, прагнення
використовувати в повсякденному житті вивчений репертуар, музикувати на
інструментах, співати, танцювати. Звичайно, такі прояви більш характерні для
дітей середнього та старшого дошкільного віку.